Gyakran Ismételt Kérdések
Hirdetőknek
A QRBO 0% jutalékos rendszere az OFFSITE (Weboldalon kívüli) fizetés alkalmazásával használható! Annak érdekében, hogy a Foglaló az átutalásokat közvetlenül tudja teljesíteni, a Host banki átutalási adatait fel kell tüntetni. Erre 2 helyen is van lehetőség:
1. A felhasználói Profil kitöltése kor PROFIL fül alatt található FIZETÉSI MÓD kitöltésével. Ez az ideális megoldás, mivel a fizetés folyamán az itt rögzített adatok a fizetési folyamatban láthatóak lesznek a Foglaló számára is. A Foglaló a Weboldalon kívüli fizetés megvalósulása után “Fizetett” nem jelöli meg a foglalást amiről a Host értesítő e-mailt kap és amikor az összeg megérkezett “Kifizetett”nem jelölheti meg a foglalást véglegesítse azt.
2. A hirdetési adatok megadásakor már az első oldalon lehetőség van az Átutalási adatok (Név, Bankszámla) megadására. Ez a hirdetési oldalon azonnal látható lesz mindenki számára, így átutalást bárki kezdeményezhet aki megtekinti a hirdetést és foglalni szeretne.
Igen! A “Kapcsolható foglalási link” megadásával a foglalási modul kikapcsolódik és az átirányított oldalról érkezik majd foglalásod (pl.: booking.com, szallad.hu) mint eddig. Ettől függetlenül hirdetésed így is megjelenik majd itt a Minősített Szállásokat bemutató platformon.
FIGYELEM! Így természetesen az alternatív oldal szokásos jutalékrendszere lép életbe.
A QRBO jutalék nélüli (0%) foglalási rendszere a weboldalon kívüli fizetéssel működik közvetlenül az Üzemeltetőnek. Ha nem szeretnél többet közvetítői jutalékot fizetni javasoljuk ,hogy használd hirdetéseidben ezt a lehetőséget a QRBO-n keresztül.
Ha a hirdetésekben külön nem rögzítetted, a foglalási időpont visszaigazolásakor van lehetőséged beállítani a vendéggel véglegesen egyeztetett előleg összegét, kedvezményeket vagy plusz költségeket. A vendégeknek itt vissza igazolt összeg részletezve mutatja majd a tételeket, amiről számlát majd saját számlázási rendszeredben fogsz elkészíteni.
Ha már elindítottad az MTMT minősítési folyamatot annak igazolása is elegendő a hirdetés megjelenítéséhez. A végleges csillagminősítés megérkezésekor az igazolást fel kell tölteni és ezután aktivaljuk a megfelelő minősítési fokozatot. Addig a hirdetés nem minősített (vagy 1 csillagos) állapotú lesz.
Hirdetők a választott csomagokat díjait a fizetési felületen Bankkártyás fizetéssel egyenlíthetik ki.
A foglalások az Üzemeltető által megjelölt feltételek szerint szűnhetnek meg, amit az online kezelő felületről lehet ekkor törölni. A vissza igazolt foglalások kifizetésére a foglalónak 48 óra áll rendelkezésére. Ezt követően a rendszer a foglalást automatikusan törli.
A QRBO rendszere egy fizetési módot kezel, azonban a lehetséges fizetési módokat rugalmasan akár a vendégek igényei szerint igazíthatod a velük történő közvetlen kommunikáció segítségével (pl.: SZÉP kártya elfogadása esetén azt a Foglalóval egyeztetve külön csatornán lehet megoldani.)
Online kezelőfelületen kiválaszthatod az aktuális fizetési módot.
Rendszerünkben a 0% ős jutalék érdekében “OFFSITE” (Weboldalon kívüli) fizetést használunk! Ez azt jelenti, hogy a foglaló vendég KÖZVETLENÜL NEKED, az általad meghatározott fizetési mód szerint teljesíti a kifizetést. A problémamentes teljesüléséhez a normál átutalási lehetőséget javasoljuk. Profilodban Fizetési Módot “Banki átutalás”-rá állítsad. A kellemetlenségek és hibás beállítások elkerülése érdekében a hirdetés feltöltésekor kötelezően ki kell tölteni az ehhez kapcsolódó mezőket (Kedvezményezett neve, Bankszámlaszám)
Miután nyugtáztad az elérhető időpontot a foglaló erről értesítést kap. Ezután már teljesítheti az átutalást közvetlenül neked az általad megadott információk alapján. Miután az átutalás a bankszámládra megérkezett a foglalást kifizetettnek megjelölve a foglalás véglegesítve lesz és a naptárban lefoglalt napokat látni majd. Minden tranzakcióról a QRBO rendszere belső (NAV felé nem használható, információs jellegű) belső számlát generál ami a TRANZAKCIÓK fül alatt rálátható.
Könyvelési és adóügyekben mindenféleképpen egyeztess könyvelőddel, adótanácsadóddal az aktuális szabályzatokról.
A naptár importálás lehetővé teszi, hogy a QRBO naptáradat automatikusan szinkronizáld az iCalendar (iCal) formátumot támogató külső naptárakkal. A Google-naptár nem szinkronizálódik automatikusan, a naptárak szinkronizálásához kézi frissítésre van szükség.
A QRBO 2 óránként küldi a naptár adatokat a fogadó felületre, de más szolgáltató oldalak naptárbeállításai a szolgáltató beállításaitól függően eltérhetnek (1-3 óra), így a szinkronizáció ennek megfelelően módosulhat.
Fontos: Szinkronizált naptárat nem lehet szüneteltetni. Ha szeretnéd leállítani, majd újraindítani a használatát, el kell távolítanod és újra importálnod kell a naptárat.
Foglalóknak
Minden hirdetési oldalon a felső tulajdonság mezőben látható az adott szálláshely minősítési fokozata. Az lista oldal alján látható a szálláshely státusza ami abban az esetben vált zöld színű “Ellenőrzött” feliratra, ha a hirdető feltöltötte a minősítés eredményét igazoló hivatalos értesítést). Ezt a hirdetés aktiválásakor minden esetben ügyfélszolgálatunk ellenőrzi.
Függőben lévő foglalásaidat következmények nélkül lemondhatod. Visszaigazolt foglalásokat az Üzemeltető által meghatározott feltételek szerint törölheted.
Foglalási igényedet minden esetben az Üzemeltetőnek kell jelezned a biztonságos törlés megvalósítása érdekében.
Foglalásaid állapotváltozásairól automatikus email üzenetet kapsz majd, de azt az online kezelő felületen bármikor ellenőrízheted.
Foglalásaidat az online kezelő felületre belépve a bal oldali menü “Foglalásaim” menüpont alatt látod.
Foglalásaidat az Üzemeltető által beállított rendszer és az általa igénybe vett csomag szerint kell majd rendezned. Ez lehet Foglalási Előleg fizetés vagy akár a teljes Foglalási Díj kifizetése bankkártyás vagy átutalásos fizetési módozatokkal.
Ha foglalni szeretnél érdemes INGYENESEN regisztrálni a platformon. Ezek után lehetőséged lesz közvetlen üzeneteket váltani bármelyik regisztrált Hirdetővel. Saját Profilod kitöltésével fontosnak tartott információkat is rögzíthetsz (pl. Csak nem dohányzó, csak nyugodt környezet,…) ami a Hirdetőnek segítség lehet abban hogy igényeidhez alakítsa szolgáltatásait.
Segítség a foglaláshoz
Az üzemeltető az általa meghatározott szabályzat illetve a szabad férőhelyek függvényében foglalásodat törölheti. Ilyenkor foglalásod eltűnik a rendszerből és erről értesítést kapsz. Kezd újra a keresést főoldalunkon!
Problémás esetekben a közvetlen Üzenőfelületen léphetsz kapcsolatba az Üzemeltetővel. Ha megkeresésedre nem kapsz választ és kártérítési igényedet szeretnéd más fórumon is jelezni, javasoljuk vedd fel a kapcsolatot az illetékes Békéltető Testülettel.
Véletlen a szálláshelyen felejtett értéktárgyaidat sok esetben már a szállásadó is jelzi neked a megadott elérhetőségeiden. Ha mégsem akkor az online kezelőfelületen elérhető üzenő szolgáltatás is segíthet.
Ha érdeklődésedre nem válaszol az Üzemeltető, elindíthatod a foglalást azonban a fizetéssel javasoljuk várj amíg a szabad hely igazolása megérkezik először.
A teljesült és kifizetett foglalások után az online kezelőfelületen a “Vélemények” pontban hagyhatsz értékeléseket.